Jak to celé funguje?
Krok za krokem vás provedeme celým procesem stěhování.
Zadáte poptávku nebo nám zavoláte
Vyslechneme Vaše požadavky, informujeme Vás o cenách a volných termínech. Vytvoříme Vám cenovou nabídku, případně se dohodneme na prohlídce bytu, domu.
U bytu do velikosti 2+1 nebo běžného bytu 3+1 není většinou potřeba osobní prohlídka, vycházíme dle zkušeností rozměrově stejně vybavených bytů. Cenovou nabídku můžeme udělat i na základě zaslaných fotek, video prezentace.
Následně Vám sdělíme orientační cenovou nabídku
Po akceptování nabídky pošlete potvrzující email nebo sms zprávu s tím, že přijímáme objednávku.
Potvrzujeme objednávku a přidáme vás do našeho interního kalendáře.
Potvrdíme akci den před stěhováním
Den před stěhováním Vám zavolá šéf stěhovací party, který vás bude mít na starost.
Potvrdí si s Vámi čas příjezdu a případně i další podrobnosti, které Vás budou zajímat.
Příjezd profesionálního týmu
Příjezd k zákazníkovi, představení hlavního vedoucího, předání vizitky. Vedoucí party udělá prohlídku nemovitosti, potvrdí nebo upraví cenový odhad od dispečera, nebo dostanete možnost se rozhodnout na pevné částce.
Vedoucí party se s Vámi dohodne na množství balení nábytku a dalších podrobností.
Vyplnění zakázkového listu
Před zahájením práce bude vyplněna úvodní strana zakázkového listu, kde bude uvedena i předběžná konečná cena zakázky.
Jakékoliv navýšení a změny se musí konzultovat a potvrdit se zákazníkem a případně dopsat do zakázkového listu během stěhování.
Zahájení stěhování na adrese – A
Balení nábytku a případná demontáž. Odnos krabic a nábytku do nákladní dodávky.
Průběžné informování zákazníka o průběhu práce.
Vyložení nábytku na adrese – B
Výnos nábytku a krabic. Rozbalení nábytku, případný úklid a likvidace obalového materiálu. Rozmístění nábytku dle přání zákazníka.
Kontrola, že je vše v pořádku. Potvrzení o vyložení veškerého nábytku, prázdná korba nákladní dodávky.
Výpočet konečné ceny
Platba dle počáteční dohody hotově/ na fakturu. Šéf party ofotí zakázkový list a online ho pošle pro kontrolu našemu dispečerovi, že vše splňuje náš standart.
Následně vám odešleme potvrzení o platbě.
Způsob kalkulace
Dobou stěhování se rozumí čas od přistavení vozu na místě nakládky do ukončení stěhování zákazníkem plus cesta zpět - min. 1 hodina.
Hodnocení spokojenosti
Pro zlepšování našich služeb, získáváme namátkově zpětnou vazbu z některých zakázek.
Naším cílem je spokojený zákazník, který nás osobně doporučí dál, nebo vyplní recenzi na Google, Firmy.cz, případně dá like na facebook a nám tím pomůže s dohledatelností na internetu, ale i ostatním s rozhodováním.