Stěhování levně a bez nervů
Karel Gott | Stěhování po Praze
Tomáš Klus | Stěhování v okolí Prahy
Lukáš Langmajer | Stěhování Praha
Jirka Král | Stěhování z Prahy
+420 776 000 776 Poptávka Kalkulačka Kalkulačka

Stěhování kanceláře v Praze 2 – Nové město: 5 kroků ke snadnějšímu stěhování firmy bez stresu

22. 01. 2025
|schedule Čtení tohoto článku zabere 5 minut
Stěhování kanceláře v Praze 2 – Nové město:

Jak naplánovat stěhování kanceláře v Praze 2 – Nové město´? Podívejte se na těchto kroků ke snadnějšímu stěhování firmy bez stresu. Nechte si zdarma nacenit nejlevnější stěhování kanceláře v Praze od PROFIGROUP.

Stěhování kanceláře snadno a rychle

Pokud jste podnikatel, majitel firmy, generální ředitel nebo manažer, měli byste vědět, že stěhování kanceláře může probíhat bez stresu. Stačí si na pomoc pozvat tým zkušených stěhováků z PROFIGROUP. Garantujeme nejlevnější stěhování kanceláří po Praze. Specializujeme se rovněž na spěšné stěhování kanceláří. Pro své klienty nabízíme možnost stěhování kanceláře na klíč nebo pomoc s balením vybraného vybavení a elektroniky.

Aktuální nabídka levného stěhování kanceláří

Během několika posledních let jsme byli svědky vysoké poptávky na stěhování kanceláří po Praze. Může za to mnoho faktorů. Majitelé firem chtějí flexibilitu a produktivitu na pracovišti, které zlepšují firemní kulturu. Investice do lepších firemních prostor zajistí větší prostory. Zajištěním kanceláře na lukrativnější adrese si každý majitel zajistí dostatečnou prestiž. Je tedy logické, že firmy stěhují své kanceláře na lepší místa.

Stěhování kanceláře s sebou přináší nejen logistiku pro přesun celého podniku z bodu A do bodu B, ale také řízení zainteresovaných stran, strategii pracoviště a plány kontinuity podnikání, které je třeba zvážit dlouho předtím, než se začne celý prostor balit do jednotlivých krabic. Je tedy důležité mít po ruce zkušené stěhováky z PROFIGROUP, kteří mají se stěhováním kanceláří po Praze bohaté zkušenosti.

Jak dlouho trvá stěhování kanceláře?

Stěhování kanceláře by mělo být naplánováno přibližně 3-6 měsíců předem. Záleží ovšem na velikosti vaší firmy. Pokud stěhujete větší firmu, je třeba zainteresovat také zaměstnance. A to vyžaduje určitý plán a větší časovou rezervu. U menších kanceláří je třeba začít počítat se stěhováním měsíc dopředu a mít po ruce zkušené stěhováky z PROFIGROUP, kteří vám pomohou s balením elektroniky, drahého vybavení a archivu. Kanceláře stěhujeme ve zvláštním režimu pro maximální ochranu vašich firemních údajů.

Krok 1: Definujte rozpočty a náklady

Stěhování kanceláře bude jednou z největších investic vašeho podnikání. Rozdělte svůj přesun do různých kategorií nákladů. Pro každou získejte cenovou nabídku. Sem zahrňte poplatky za stěhování od PROFIGROUP. U nás získáte cenovou nabídku pro stěhování kanceláře zdarma! Dále sem zařaďte nové platby za energie a služby, poplatky za dosílání korespondence, nové pojištění aj.

Krok 2: Sestavte stěhovací tým

Se stěhováním kanceláře přichází na řadu sestavení týmu, který bude za stěhování odpovědný. Tento tým pak bude komunikovat s našimi stěhováky pro koordinaci stěhování z bodu A do bodu B.

Krok 3: Zkontrolujte požadavky na IT

Stěhování IT bude jednou z nejdůležitějších věcí, které je třeba při plánování stěhování kanceláře zajistit. Určitě nebudete chtít čekat týden, než přijde technik a zapojí vám internet. Domluvte si s předstihem zapojení veškeré elektroniky na sítě v budově, do které se budete stěhovat.

Krok 4: Připravte se na den nastěhování

Vzhledem k tomu, že během samotného dne toho musíte zvládnout opravdu hodně, existuje několik věcí, které bychom doporučili udělat, aby bylo stěhování co nejsnazší.

  • Dejte si dostatek času na balení – zdarma půjčujeme obalový materiál a krabice. V dostatečném předstihu vám obalový materiál dovezeme do vaší firmy. Budete mít tak dostatek času na balení veškerého vybavení kanceláře.
  • Nastavte si přesměrování – požádejte každé oddělení, aby si prošlo seznam dodavatelů a týden předem odeslalo připomenutí, aby se vše odeslalo na novou adresu vaší kanceláře.
  • Označte vše štítkem – pokud se stěhujete do velkého prostoru, doporučujeme použít barevný formát štítků. Naši stěhováci pak umístí krabice do jednotlivých místností. Kanceláře stěhujeme efektivně.

Krok 5: Rezervujte si termín včas

Abyste měli jistotu, že vás bude během stěhování kanceláře jistit zkušený tým stěhováků, rezervujte si u nás termín co nejdříve. Zajišťujeme nejlevnější stěhování kanceláří v Praze a kanceláře stěhujeme o víkendech a svátcích bez příplatku. Navíc nabízíme stěhování kanceláří ve večerních a nočních hodinách bez příplatku. Podívejte se na naše reference, komu jsme při stěhování kanceláří v Praze pomohli.

keyboard_return Zpět na Ceník stěhování Pokračovat na další článek start
KalkulačkaSpočítejte si cenu stěhování pro svůj byt nebo dům
icon

Mohu vám pomoci?