Jak naplánovat stěhování kanceláře v Praze 2 – Nové město´? Podívejte se na těchto kroků ke snadnějšímu stěhování firmy bez stresu. Nechte si zdarma nacenit nejlevnější stěhování kanceláře v Praze od PROFIGROUP.
Pokud jste podnikatel, majitel firmy, generální ředitel nebo manažer, měli byste vědět, že stěhování kanceláře může probíhat bez stresu. Stačí si na pomoc pozvat tým zkušených stěhováků z PROFIGROUP. Garantujeme nejlevnější stěhování kanceláří po Praze. Specializujeme se rovněž na spěšné stěhování kanceláří. Pro své klienty nabízíme možnost stěhování kanceláře na klíč nebo pomoc s balením vybraného vybavení a elektroniky.
Během několika posledních let jsme byli svědky vysoké poptávky na stěhování kanceláří po Praze. Může za to mnoho faktorů. Majitelé firem chtějí flexibilitu a produktivitu na pracovišti, které zlepšují firemní kulturu. Investice do lepších firemních prostor zajistí větší prostory. Zajištěním kanceláře na lukrativnější adrese si každý majitel zajistí dostatečnou prestiž. Je tedy logické, že firmy stěhují své kanceláře na lepší místa.
Stěhování kanceláře s sebou přináší nejen logistiku pro přesun celého podniku z bodu A do bodu B, ale také řízení zainteresovaných stran, strategii pracoviště a plány kontinuity podnikání, které je třeba zvážit dlouho předtím, než se začne celý prostor balit do jednotlivých krabic. Je tedy důležité mít po ruce zkušené stěhováky z PROFIGROUP, kteří mají se stěhováním kanceláří po Praze bohaté zkušenosti.
Stěhování kanceláře by mělo být naplánováno přibližně 3-6 měsíců předem. Záleží ovšem na velikosti vaší firmy. Pokud stěhujete větší firmu, je třeba zainteresovat také zaměstnance. A to vyžaduje určitý plán a větší časovou rezervu. U menších kanceláří je třeba začít počítat se stěhováním měsíc dopředu a mít po ruce zkušené stěhováky z PROFIGROUP, kteří vám pomohou s balením elektroniky, drahého vybavení a archivu. Kanceláře stěhujeme ve zvláštním režimu pro maximální ochranu vašich firemních údajů.
Stěhování kanceláře bude jednou z největších investic vašeho podnikání. Rozdělte svůj přesun do různých kategorií nákladů. Pro každou získejte cenovou nabídku. Sem zahrňte poplatky za stěhování od PROFIGROUP. U nás získáte cenovou nabídku pro stěhování kanceláře zdarma! Dále sem zařaďte nové platby za energie a služby, poplatky za dosílání korespondence, nové pojištění aj.
Se stěhováním kanceláře přichází na řadu sestavení týmu, který bude za stěhování odpovědný. Tento tým pak bude komunikovat s našimi stěhováky pro koordinaci stěhování z bodu A do bodu B.
Stěhování IT bude jednou z nejdůležitějších věcí, které je třeba při plánování stěhování kanceláře zajistit. Určitě nebudete chtít čekat týden, než přijde technik a zapojí vám internet. Domluvte si s předstihem zapojení veškeré elektroniky na sítě v budově, do které se budete stěhovat.
Vzhledem k tomu, že během samotného dne toho musíte zvládnout opravdu hodně, existuje několik věcí, které bychom doporučili udělat, aby bylo stěhování co nejsnazší.
Abyste měli jistotu, že vás bude během stěhování kanceláře jistit zkušený tým stěhováků, rezervujte si u nás termín co nejdříve. Zajišťujeme nejlevnější stěhování kanceláří v Praze a kanceláře stěhujeme o víkendech a svátcích bez příplatku. Navíc nabízíme stěhování kanceláří ve večerních a nočních hodinách bez příplatku. Podívejte se na naše reference, komu jsme při stěhování kanceláří v Praze pomohli.