Hledáte profesionální stěhováky, kteří se specializují na Stěhování kanceláří Praha? Obraťte se na náš tým stěhováků z PROFIGROUP. Stěhujeme Rychle, opatrně, nejlevněji! Nechte si zdarma spočítat cenovou nabídku.
Stěhování kanceláří v Praze
Stěhování kanceláře může být velmi náročný, skličující, stresující a finančně náročný úkol. Jenže pokud chcete, aby se vaše podnikání dále vyvíjelo, je nutné, přestěhovat vaši firmu na lukrativnější adresu v Praze.
Jenže jak přestěhovat veškerý nábytek, elektroniku, archiv a možná i výrobní linky? Nebuďte na stěhování kanceláře v Praze sami! Zavolejte si na pomoc náš tým stěhováků z PROFIGROUP!
Specializujeme se na kompletní stěhování kanceláří a firem v Praze. Náš tým je pravidelně školen pro stěhování drahého vybavení, z vysokých pater bez výtahu a ze špatně přístupných míst. Stěhujeme rychle, efektivně, opatrně a nejlevněji v Praze!
Důvody stěhování kanceláře
Existuje mnoho důvodů, proč se pražské firmy rozhodnou přestěhovat kancelář nebo rovnou celou firmu. Mezi ty nejčastější důvody patří potřeba většího prostoru, touha po výhodnějším umístění nebo změna obchodní strategie. Abyste získali lepší pracovní příležitosti, nové zákazníky a skvělou prestiž, bez stěhování na lepší adresu v Praze se neobejdete. Bez ohledu na důvod je důležité určit motivaci vašeho stěhování předtím, než přistoupíte k jakémukoli plánování nebo přípravě.
Výzvy stěhování kanceláře
Stěhování kanceláře v Praze přináší mnoho výzev. Od logistiky po komunikaci, existuje mnoho faktorů, které je třeba zajistit, aby byl zajištěn úspěšný přesun. Mezi běžné výzvy patří koordinace se zaměstnanci, balení a vybalování, nastavení technologie a orientace v nové dynamice kanceláře.
Příprava na stěhování
Abyste stěhování kanceláře v Praze měli zcela pod kontrolou a vyhnuli se zbytečnému stresu, náš tým stěhováků z PROFIGROUP pro vás připravil důležité body, se kterými bude přesun mnohem jednodušší a rychlejší.
Plánování stěhování
Plánování stěhování kanceláře
Před samotným stěhováním je nezbytné vše pečlivě naplánovat a připravit se, abyste zajistili úspěšné přemístění. Zde je několik důležitých kroků:
Vytvořte seznam:
Ze všeho nejdůležitější je mít po ruce kontrolní seznam vaší kanceláře. Tento kontrolní seznam by měl obsahovat všechny úkoly, které je třeba provést, jako je upozornění klientů, aktualizace informací o adrese a balení a přesun zařízení. Do seznamu připisujte všechny důležité úkoly a úkony, které se během stěhování vyskytnou. A ty, které jste již vyřešili, ze seznamu jednoduše odškrtněte.
Pokud máte pod sebou zaměstnance, je dobré tento kontrolní seznam sdílet s těmi, které jsou do stěhování kanceláře v Praze nějakým způsobem zapojeni. Můžete tak pružně reagovat na jejich otázky a přesně budete vědět, co jaký zaměstnanec již zařídil a co je ještě třeba zařídit v budoucnu.
Nastavte rozpočet:
Stanovte odhadované náklady na přemístění kanceláře, abyste zajistili, že vaše firma dodrží rozpočet. Pamatujte, že do plánovaného rozpočtu je třeba započítat také zálohy na energie, náklady spojené s pojištěním, nákupem nového vybavení, popřípadě náklady na stavební úpravy.
Zavolejte si k nám na pobočku a domluvte si nezávaznou schůzku s naším technikem přímo ve vaší kanceláři. Technik s vámi projde všechny prostory, které je třeba přestěhovat. Poznamená si vaše představy a požadavky na stěhování. A nakonec zdarma připraví cenovou nabídku na stěhování firmy v Praze. Tato cena je neměnná. S námi budete dopředu vědět, kolik vás stěhování s PROFIGROUP bude stát a budete mít 100% jistotu, že se náklady nezvýší ani o korunu, protože naše cenová nabídka je konečná!
Ušetřete za balicí materiál
V Praze je mnoho stěhovacích společností, které nabízejí různé služby. Ale je jen málo stěhováků, kteří vás přestěhují a ještě vám ušetří. Nejen čas, ale také peníze!
Rezervujte si termín stěhování u PROFIGROUP právě nyní. A získejte celou řadu doplňkových služeb v ceně! Zdarma vám půjčíme obalový materiál. S námi nebudete muset shánět krabice, boxy, strečovou folii, bublinkovou folii a další věci. Navíc vás přestěhujeme o víkendu a svátku bez příplatku! A stěhujeme z vysokých pater bez výtahu a ze špatně přístupných míst bez příplatku! Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně, proto máte jistotu, že naše služby budou přesně odpovídat vašim představám.
Naplánujte přesun
Vyberte si datum stěhování, které vyhovuje vaší firmě a rezervujte si termín stěhování u PROFIGROUP. S námi nemusíte řešit zavření kanceláře několik dní předem. Jednoduše si naplánujte stěhování na večerní nebo noční hodiny a my vás přestěhujeme mimo pracovní dobu. Díky tomu vám odpadnou starosti spojené s odkladem schůzek s vašimi klienty či dodavateli. Podívejte se na naše reference, komu jsme při stěhování kanceláře v Praze pomohli.