Během léta 2019 nás oslovil manager hotelu Hilton – Praha o nacenění poptávky, která zahrnovala stěhování včetně skladování. Hilton oslovil více firem, které samozřejmě museli splňovat ty nejpřísnější kritéria. Nakonec jsme vyhráli výběrové řízení, ve kterém bylo spolu s námi další čtyři firmy. Později jsme se dozvěděli, že se jim líbla především naše rychlá komunikace a celý team Profigroup, který se skládá z čistě české party a všichni jsou zaměstnány na hlavní pracovní poměr. Jedině takto můžeme ohlídat kvalitu při stěhování, je to stálý team lidí, který máme prověřený a můžeme mu důvěřovat, zvlášť u velkých, důležitých zakázek. Jelikož v hotelu měla probíhat rekonstrukce několika pater, znamenalo to pro nás důkladně zabalit nábytek a následně ho po ukončení rekonstrukce odstěhovat zpět. Bylo velmi zajímavé spolupracovat s takto velkým hotelem, který má tak velkou historii. Dokonce jsme měli tu čest, stěhovat prezidentský apartmán, kde na Vás dýchla atmosféra spojená s myšlenkou, že zde byli ubytováni ty největší osobnosti několika desetiletí, ať šlo o prezidenty, popové hvězdy, nebo majitelé tech největších společností na světě.
Obratem jsem zareagovali a domluvili si osobní schůzku a prohlídku přímo v hotelu.
Na místě proběhla standardní prohlídka, která slouží k tomu, abychom zjistili veškeré podrobnosti o zakázce, přesné počty a druh věcí, které budeme stěhovat, také jakou trasou budeme věci stěhovat nebo například i to, co budeme muset demontovat či speciálně balit. Zástupce hotelu také upozornil na zvýšený požadavek na celkovou profesionalitu a zacházení s veškerými věcmi + také obezřetný pohyb v útrobách hotelu, dále měl požadavek, že práce nesmí trvat déle než jeden pracovní den Jak tyto, tak i veškeré ostatní požadavky klienta, jsme jakožto profesionálové, dokázali 100% splnit a tak byl klient s naší komunikací i samotnou prací plně spokojen.
Toto stěhování bylo specifické právě tím, že kvůli rekonstrukci, která v hotelu měla proběhnout, jsme museli apartmány speciálně demontovat, zabalit a po dobu rekonstrukce uskladnit v našich skladech a samozřejmě po skončení rekonstrukce opět vše odstěhovat zpět a na místě smontovat a rozmístit dle požadavků klienta.
Díky našemu profesionálnímu přístupu a přehlednému nacenění zakázky, se nám podařilo ve výběrovém řízení uspět a zástupci hotelu Hilton si pro tuto zakázku vybrali právě naší firmu.
Jednalo se o veliké prezidentské apartmá, které jsme stěhovali tzv „na klíč“ to znamená. Všechny stěhované věci předem profesionálně zabalíme, podle potřeby
demontujeme a připravíme na následný převoz, poté naložíme a převezeme do skladu, kde vše vyložíme a uskladníme do Vámi pronajatého skladovacího prostoru.
Celá zakázka trvala včetně veškeré demontáže a dopravy cca 9 hodin, podílelo se na ní 6 pracovníků a 3 velké stěhovací vozy
Následné uskladnění v našem plně pojištěném a 24/7 hlídaném skladu, který je perfektně uzpůsobený pro uskladnění věcí a nábytku.
Po společné konzultaci s klientem jsme vybrali ideální plochu podle počtu věcí, které budeme uskladňovat, vše tedy bylo uskladněno na rozloze cca 50 m2
14 dnů před dokončením rekonstrukce v hotelu, nás zástupci Hotelu poslali požadavek na opětovné nastěhování všech věcí ze skladu zpět do hotelu, společně jsme tedy vybrali vhodný termín a všechny věci odstěhovali zpět na hotel, tam jsme věci vystěhovali do apartmánu, veškerý nábytek a drobnosti vybalili a zpět namontovali podle představ klienta, následně jsme, tak jak je naším zvykem, veškerý obalový materiál naložili zpět do dodávky a odvezli k ekologické likvidaci, tímto byla celá zakázka úspěšně ukončena.
Pro odvoz ze skladu a následné vynošení a montáž na místě vykládky byla vyčleněna parta 6 pracovníků a třemi velkými dodávkami, celá zakázka trvala okolo 7 hodin.
Bylo velmi zajímavé spolupracovat s takto velkým hotelem, který má tak velkou historii. Dokonce jsme měli tu čest, stěhovat prezidentský apartmán, kde na Vás dýchla atmosféra spojená s myšlenkou, že zde byli ubytováni ty největší osobnosti několika desetiletí, ať šlo o prezidenty, popové hvězdy, nebo majitelé tech největších společností na světě.
Firma Profigroup Plus s.r.o. pro nás realizovala zakázku stěhování a skladování. Práce proběhla naprosto bez problémů, všichni stěhováci byli moc ochotní, vstřícní a šikovní. Služby Profigroup mohu vřele doporučit.
S pozdravem Jakub Kolda – Senior Purchasing Coordinator