Stěhování levně a bez nervů
Karel Gott | Stěhování po Praze
Tomáš Klus | Stěhování v okolí Prahy
Lukáš Langmajer | Stěhování Praha
Jirka Král | Stěhování z Prahy
+420 776 000 776 Poptávka Kalkulačka Kalkulačka

Hotel Hilton

27. 04. 2023
|schedule Čtení tohoto článku zabere 5 minut

První seznámení se zakázkou 

Během léta 2019 nás oslovil manager hotelu Hilton – Praha o nacenění poptávky, která zahrnovala stěhování včetně skladování. Hilton oslovil více firem, které samozřejmě museli splňovat ty nejpřísnější kritéria. Nakonec jsme vyhráli výběrové řízení, ve kterém bylo spolu s námi další čtyři firmy. Později jsme se dozvěděli, že se jim líbla především naše rychlá komunikace a celý team Profigroup, který se skládá z čistě české party a všichni jsou zaměstnány na hlavní pracovní poměr. Jedině takto můžeme ohlídat kvalitu při stěhování, je to stálý team lidí, který máme prověřený a můžeme mu důvěřovat, zvlášť u velkých, důležitých zakázek. Jelikož v hotelu měla probíhat rekonstrukce několika pater, znamenalo to pro nás důkladně zabalit nábytek a následně ho po ukončení rekonstrukce odstěhovat zpět. Bylo velmi zajímavé spolupracovat s takto velkým hotelem, který má tak velkou historii. Dokonce jsme měli tu čest, stěhovat prezidentský apartmán, kde na Vás dýchla atmosféra spojená s myšlenkou, že zde byli ubytováni ty největší osobnosti několika desetiletí, ať šlo o prezidenty, popové hvězdy, nebo majitelé tech největších společností na světě. 

Osobní Prohlídka Hotelu Hilton 

Obratem jsem zareagovali a domluvili si osobní schůzku a prohlídku přímo v hotelu.   

Na místě proběhla standardní prohlídka, která slouží k tomu, abychom zjistili veškeré podrobnosti o zakázce, přesné počty a druh věcí, které budeme stěhovat, také jakou trasou budeme věci stěhovat nebo například i to, co budeme muset demontovat či speciálně balit. Zástupce hotelu také upozornil na zvýšený požadavek na celkovou profesionalitu a zacházení s veškerými věcmi + také obezřetný pohyb v útrobách hotelu, dále měl požadavek, že práce nesmí trvat déle než jeden pracovní den Jak tyto, tak i veškeré ostatní požadavky klienta, jsme jakožto profesionálové, dokázali 100% splnit a tak byl klient s naší komunikací i samotnou prací plně spokojen

 

Samotný průběh zakázky 

Toto stěhování bylo specifické právě tím, že kvůli rekonstrukci, která v hotelu měla proběhnout, jsme museli apartmány speciálně demontovat, zabalit a po dobu rekonstrukce uskladnit v našich skladech a samozřejmě po skončení rekonstrukce opět vše odstěhovat zpět a na místě smontovat a rozmístit dle požadavků klienta. 

Díky našemu profesionálnímu přístupu a přehlednému nacenění zakázky,  se nám podařilo ve výběrovém řízení  uspět a zástupci hotelu Hilton si pro tuto zakázku vybrali právě naší firmu. 

Jednalo se o veliké prezidentské apartmá, které jsme stěhovali tzv „na klíč“ to znamená. Všechny stěhované věci předem profesionálně zabalíme, podle potřeby 
demontujeme a připravíme na následný převoz, poté naložíme a převezeme do skladu, kde vše vyložíme a uskladníme do Vámi pronajatého skladovacího prostoru.  

Celá zakázka trvala včetně veškeré demontáže a dopravy  cca 9 hodin, podílelo se na ní 6 pracovníků a 3 velké stěhovací vozy 

Uskladnění všech stěhovaných věcí 

Následné uskladnění v našem plně pojištěném a 24/7 hlídaném  skladu, který je perfektně uzpůsobený pro uskladnění věcí a nábytku. 

Po společné konzultaci s klientem jsme vybrali ideální plochu podle počtu věcí, které budeme uskladňovat, vše tedy bylo uskladněno na rozloze cca 50 m2  

14 dnů před dokončením rekonstrukce v hotelu, nás zástupci Hotelu poslali požadavek na opětovné nastěhování všech věcí ze skladu zpět do hotelu, společně jsme tedy vybrali vhodný termín a všechny věci odstěhovali zpět na hotel, tam jsme věci vystěhovali do apartmánu, veškerý nábytek a drobnosti vybalili a zpět namontovali podle představ klienta, následně jsme, tak jak je naším zvykem, veškerý obalový materiál naložili zpět do dodávky a odvezli k ekologické likvidaci, tímto byla celá zakázka úspěšně ukončena. 

Pro odvoz ze skladu a následné vynošení a montáž na místě vykládky byla vyčleněna parta 6 pracovníků a třemi velkými dodávkami, celá zakázka trvala okolo 7 hodin. 

Závěrečné shrnutí 

Bylo velmi zajímavé spolupracovat s takto velkým hotelem, který má tak velkou historii. Dokonce jsme měli tu čest, stěhovat prezidentský apartmán, kde na Vás dýchla atmosféra spojená s myšlenkou, že zde byli ubytováni ty největší osobnosti několika desetiletí, ať šlo o prezidenty, popové hvězdy, nebo majitelé tech největších společností na světě. 

Reference 

Firma Profigroup Plus s.r.o. pro nás realizovala zakázku stěhování a skladování. Práce proběhla naprosto bez problémů, všichni stěhováci byli moc ochotní, vstřícní a šikovní. Služby Profigroup mohu vřele doporučit.  

S pozdravem Jakub Kolda – Senior Purchasing Coordinator 

KalkulačkaSpočítejte si cenu stěhování pro svůj byt nebo dům
icon

Mohu vám pomoci?