Na konci dubna realizovala stěhovací firma Profigroup zakázku, kde byla vzájemná výměna bytů. Kromě zajištění dostatečného počtu pracovníků, aut a obalového materiálu tedy bylo potřeba vše naplánovat i časově.
U podobných akcí, kdy se vyměňují vzájemně byty, je vždy lepší, když se oba zákazníci obrátí na jednu firmu. Časová koordinace je pak mnohem lepší, než když každou zakázku vyřizuje jiná firma. Zde správné načasování výrazně ztížil fakt, že každý z bytů byl jinak velký a jinak vybavený. Jeden ze zákazníků si navíc přál část nábytku odvézt na sběrný dvůr. Zahájili jsme tedy celou zakázku právě u něj.
Vše nakonec klaplo na výbornou. Ve chvíli, kdy byla parta stěhováků hotová s vyklízením u prvního zákazníka, zahájila své práce druhá parta. Oba týmy pak dokončily vystěhování bytů téměř současně a mohlo dojít k výměně.
Po nastěhování veškerého nábytku na určené místo vyplnili oba vedoucí party se zákazníky prohlášení o provedení práce, v nichž zákazníci ohodnotili spokojenost známkou 1.