Rozhodli jste se přestěhovat z jednoho bytu do druhého v rámci pronájmu a máte časovou prodlevu v jednotlivých pronájmech? Ideálním řešením je najmutí stěhovací firmy PROFIGROUP, která vám zajistí bezpečné stěhování vašich osobních věcí a zajistí skladování v moderních skladových kójích!
Stěhování do nového
Konečně jste našli lukrativní byt, který přesně odpovídá požadavkům celé vaší rodině. Prostorné místnosti, velká terasa, příjemné prostředí kolem nemovitosti. Neváhejte ani chvíli a rezervujte si pronájem svého vysněného bytu právě nyní. Co ale dělat, když je byt k dispozici až za určitou dobu a mezi jednotlivými pronájmy bytů vznikne hluchá mezera? V takovém případě doporučujeme rezervovat si termín stěhování v Praze u našich stěhováků z PROFIGROUP.
Jsme specializovaná stěhovací firma, která se specializuje na stěhování v Praze i dalších městech. Stěhujeme i o víkendech a svátcích bez příplatku. A svým klientům nabízíme výhodný pronájem skladových prostor.
Skladovou kóji nabízíme už od jednoho metru až po velké skladové prostory, kam se pohodlně vejde celý váš byt či dům, dílna i garáž. Nedělejte si starosti, jak se bezpečně přestěhovat a časový prostor mezi pronájmy jednoduše vyplňte výběrem vhodné velikosti skladové kóje, s čím vám pomohou naši specialisté. U nás nezaplatíte za velikost skladové kóje, kterou nepotřebujete.
Vaše vybavení bude v bezpečí. A až přijde chvíle, kdy se budete moci přestěhovat na novou adresu, domluvíte si s našimi stěhováky termín a ti vám převezou veškeré (nebo pouze vybrané) vybavení na novou adresu. Nábytek rozmístí, složí a připraví k dalšímu použití. Stěhování s PROFIGROUP je hračka! Podívejte se na naše reference, komu jsme pomohli se stěhováním mezi nájmy!
1. Jak se vypořádat s krátkými mezerami v pronájmu
Stěhování mezi pronájmy je ošemetné. V mnoha případech vám majitel na původní adrese vyjde vstříc a upraví výpovědní dobu tak, aby vám hluchá mezera nevznikla. Pokud ano, obvykle se jedná o jeden či dva dny.
Může se ale stát, že na nové adrese ještě probíhají dokončovací řemeslné práce a skladování budete potřebovat na delší dobu. Rezervovat i u nás můžete sklad na krátkodobý i dlouhodobý pronájem a bez problémů délku pronájmu upravovat podle vašich aktuálních potřeb.
Pečlivě zkontrolujte oba nájemní smlouvy
Nejedná se o neobvyklý problém a není neobvyklé, že nájemní smlouvy vytvářejí rezervy přesně pro tuto možnost. Pečlivě zkontrolujte obě nájemní smlouvy, zda definují dobu nastěhování a odjezdu. V mnoha případech můžete začít stěhovat své věci do nového bytu po stanovené době v den před oficiálním začátkem nového nájmu. Pokud vám nájem začíná například 1. listopadu, můžete začít stěhovat věci v noci z 31. října na 1. listopadu. I s tímto vám mohou naši stěhováci pomoci. Stěhujeme totiž i v nočních hodinách bez příplatku.
Zkuste vyjednávat s jedním nebo oběma pronajímateli
Většina pronajímatelů očekává, že jejich byt bude mezi nájemníky na krátkou dobu volný. Umožňuje jim úklid, opravy a přípravu na nového nájemce. Pokud je to tak, majitel původního bytu může být ochoten poskytnout vám den navíc, abyste se mohli úplně odstěhovat. Stejně tak, pokud je jednotka, do které se stěhujete, prázdná, váš nový pronajímatel může být ochoten nechat vás začít stěhovat své věci o den dříve.
Pozor na dostatečně velký stěhovací vůz
Pokud stěhujete jen malé množství nábytku a osobních věcí, s největší pravděpodobností se vám věci vejdou do dodávky. V takovém případě se poohlédněte po nejlevnějším pronájmu dodávky a své věci nechte uskladněné tam. Je dobré mít dodávku zaparkovanou na hlídaném parkovišti nebo u někoho na zahradě, abyste eliminovali riziko jejího vykradení na minimum.
Můžete si pronajmout dva byty najednou?
Pokud se rozhodnete pro stěhování do nového a pronajímatel na původní adrese nebude ochoten vyjít vám vstříc s nájmem, můžete si pronajmout další byt, který se stane pomyslným mezičlánkem v době stěhování. Jenže v takovém případě pamatujte, že se budete muset stěhovat dvakrát. Stěhováci vám vyloží nábytek a krabice na „třetí byt“, ale všechno pak budete muset opět balit a připravovat na stěhování. Výhodnější je, pronajmout si pouze pokoj v hotelu nebo apartmánu a své věci nechat uložené v krabicích a bublinkových foliích ve skladu u PROFIGROUP. Ušetříte si tak nejen hodně práce, ale také času.
.
Balte s předstihem
Začněte balit s dostatečným předstihem před datem stěhování, ale balte chytře. Nejprve si zjistěte to nejnutnější, co budete muset mít u sebe – oblečení, důležité papíry a dokumenty, léky. Sem patří všechny položky, které nepůjdou do skladu, ale necháte si je u sebe v cestovním zavazadle. Až budete balit zbytek domu, označte krabice s obsahem a/nebo místnostmi, abyste mohli snadno najít následně po nastěhování do nového bytu.
Připravte domácí mazlíčky a rostliny
Pokud bude stěhování vyžadovat ubytování v hotelu nebo u přátel, musíte také pamatovat na vaše rostliny a domácí mazlíčky. Ujistěte se, že do vašeho nouzového útočiště si budete moci s sebou vzít psa, kočku nebo jiné domácí mazlíčky a rostliny.
Jak se strategicky zabalit
Pokud se plánujete stěhovat po etapách, myslete na strategické balení. Jak na to? Jsou věci, které budete chtít mít hned po ruce. To může být nádobí, lůžkoviny, ručníky, čistící prostředky, vybrané druhy oblečení. Ujistěte se, že tyto věci vkládáte do dobře označené krabice, kterou vložíte do stěhovacího vozu jako poslední a vybalíte jí na nové adrese jako první.
Klíči k jednoduchému stěhování, když se vaše nájemní smlouvy nepřekrývají, jsou plánování, komunikace a organizace. Strategické myšlení vám pomůže maximálně využít vaše zdroje a přesunout se tak, aby byl co nejméně stresující.