Stěhování levně a bez nervů
Karel Gott | Stěhování po Praze
Tomáš Klus | Stěhování v okolí Prahy
Lukáš Langmajer | Stěhování Praha
Jirka Král | Stěhování z Prahy
+420 776 000 776 Poptávka Kalkulačka Kalkulačka

Pravidla pro stěhování firmy

08. 11. 2015
|schedule Čtení tohoto článku zabere 5 minut
Při stěhování používáme popruhy

Potřebujete přestěhovat kancelář, nebo celou firmu? Nevíte jak na to a připadá vám to jako neřešitelný úkol? Rádi vám poradíme.

1. Řešte vše s předstihem

Na samotné firmě leží rozhodnutí, zda přenechat kompletní stěhování profesionálům, či si některé věci přestěhovat svépomocí (většinou se jedná o osobní věci, dokumenty, atd..). Zavolejte nám a objednejte si nezávaznou prohlídku našeho technika. Je to první krok k úspěchu. Náš technik vám navrhne a vysvětlí postup prací a odpoví na všechny vaše dotazy.  Na základě zjištěných informací doporučí vhodný termín stěhování a poskytne vám cenovou nabídku. Stěhování je možné dle přání klienta naplánovat i na jednotlivé fáze a provést ho například během dvou dnů.

Po návštěvě technika byste měli vědět :

           - kolik stěhovacích aut budete mít k dispozici,

           - kolik pracovníků bude na akci nasazeno,

           - co všechno se bude stěhovat případně vyklízet (tento faktor se může několikrát změnit),

           - co všechno se bude obalovat do ochranných folií,

           - vytvoří plán stěhování (jaké věci se budou ze stávajícíh míst stěhovat na místa nová),

           - jestli budou stěhována těžká břemena (např. trezor),

           - a jak bude celá akce probíhat.

 

2. Stěhování včetně vyklizení nepotřebných věcí

Nabízíme nejen stěhovací služby, ale můžeme vás zbavit nepotřebného, či rozbitého kancelářského nábytku a zařízení. Provádíme ekologickou likvidaci veškerého nepotřebného vybavení včetně skartace dokumentů.  

 

3. Na kdy stěhování naplánovat?

Čas jsou peníze. Nabízíme možnost přestěhovat vaší firmu bez omezení provozu. Stěhování je možné uskutečnit o víkendu, svátku, či v nočních hodinách.

Pokud budete chtít zvolit pracovní den a samotného stěhování se účastnit, vyberte nejklidnější den dle vašich zkušeností. Z vlastní zkušenosti můžeme doporučit úterý či čtvrtek. Ptáte se proč? Pondělní rána jsou příliš hektická a v pátek každý spěchá co nejrychleji z práce na chatu.

 

4. Příprava před samotným stěhováním a příprava stěhovacího plánu

Čím lze stěhování urychlit a zjednodušit? V prvé řadě zajistit dostatečný parkovací prostor pro stěhovací vůz. Ve většině případů stačí natáhnout pásku s cedulkou „stěhování“, případně na parkovací místo postavit cca dva služební vozy (stěhovací vůz zabere více místa než vůz osobní). Pokud se jedná o místo v centru města a stěhovací vůz by měl stát na chodníku, případně v zóně, kde je zakázáno parkování, je třeba se předem poradit s Městskou policií a nejlépe  vyřídit povolení. Toto platí pro místo nakládky i vykládky.  

Rádi vám bezplatně zapůjčíme dostatečné množství krabic a obalového materiálu jako jsou strečové a bublinkové folie. Důležité je všechny věci označit a zanést do plánu stěhování pro přesné umístění na novém místě, abyste mohli na novém místě začít co nejrychleji pracovat. Stěhovací plán je důležitou součástí při procesu stěhování firem a naši pracovníci se tohoto plánu drží z důvodu vyšší rychlosti a efektivity. Jedná se o půdorysná zakreslení stávajících a nových kanceláří. Každá stávající kancelář má své číslo nebo označení (může být i jméno vašeho zaměstance). Stejné číslo nebo označení je i na krabicích a nábytku v kanceláři.  

Doporučujeme zajistit přístup do všech prostor týkajících se stěhování. Informujte prosím své zaměstnance s předstihem o změně adresy vaší společnosti, aby se mohli na stěhování s dostatečným předstihem připravit. Pokud to bude možné, určete jednoho zaměstnance, který bude naším pracovník k dispozici pro případné dotazy. Někdy dochází ke změnám na poslední chvíli a rádi bychom předešli případným nesrovnalostem.  

 

 5. A jdeme na to

Ve stanovený čas dorazí na místo stěhovací tým. Po prohlídce prostorů a vybavení učeného ke stěhování začnou naši zaměstnanci odpojovat kancelářskou techniku, demontovat a obalovat kancelářský nábytek a skládat věci do krabic dle vašich pokynů, případně dle předem stanoveného plánu. Dle dispozic prostotu, se určí, zda se budou nejprve nakládat krabice, či nábytek.

Berte vše s nadhledem, jste v rukou profesionálů. Někdy mohou nastat nenadálé změny ohledně věcí určených ke stěhování. Nestresujte se, naši zaměstnanci umí velice rychle a efektivně řešit náhlé problémy.

 

Věříme, že s našimi službami budete maximálně spokojeni.

keyboard_return Zpět na Rady a tipy Pokračovat na další článek start
KalkulačkaSpočítejte si cenu stěhování pro svůj byt nebo dům
icon

Mohu vám pomoci?