Stěhujete svou lékařskou praxi? Podívejte se na osvědčené tipy našich stěhováků z PROFIGROUP, kteří vám pomohou se stěhováním nejen vybavení ordinace, ale také archivu i lékařského vybavení.
Stěhování lékařské ordinace vyžaduje kromě mnoha úkolů spojených s jakýmkoli stěhováním kanceláře i další záležitosti. Pokud plánujete přestěhovat svou současnou ordinaci, je třeba začít s plánováním co nejdříve. Už nyní si vytvořte kontrolní seznam, který je pro vaši ordinaci specifický. Ze všeho nejdříve je nutné objednat zkušené stěhováky z PROFIGROUP, kteří mají k dispozici speciálně upravené stěhovací vozy, při práci používají výhradně kvalitní stěhovací pomůcky, půjčí vám zdarma obalový materiál a při práci je jistí pojistka odpovědnosti. Následně začněte plánovat krok po kroku. Je třeba zajistit přepis energií. Dále musíte informovat své pacienty o změně působení. Nesmíte zapomenout na vyřízení nové pojistky a zrušení stávající. Všechny úkoly napište na papír a vyřízené odškrtněte.
Ze všeho nejdůležitější, je vybrat vhodné prostory pro vaši novou ordinaci. Patrně chcete, aby byla na lukrativní adrese. Zároveň by měla být prostornější, světlejší a samozřejmě luxusnější, než stávající prostory. Plánujete pronájem nebo vlastnictví? Poté, co se rozhodnete, kontaktujte realitního makléře, který se specializuje na lékařské kancelářské prostory. Pro spolupráci si vyberte někoho, kdo rozumí jedinečným požadavkům lékařské praxe na zajištění bezpečnosti pacienta a dodržování předpisů.
Jakmile si vyberete svůj kancelářský prostor, nezbývá nic jiného, než podepsat kupní / nájemní smlouvu a domluvit konkrétní datum stěhování.
Udělejte si seznam materiálů, jako jsou vizitky, bloky s předpisy a hlavičkové papíry, které si musíte objednat s novou adresou. Přidejte do seznamu také označení na dveře. Objednávku zašlete alespoň dva až tři měsíce dopředu, abyste měli jistotu, že vám vše přijde včas. A svým pacientům, kteří vás navštíví ještě na původní adrese, můžete rovnou věnovat novou vizitku s novou adresou. ,
O změně adresy budete muset provést řadu oznámení. Udělejte si seznam všech plátců a informujte je s dostatečným předstihem, abyste předešli ztrátě včasných plateb.
Přidejte do svého seznamu oznámení poskytovatele služeb, jako je pevná linka, mzdová služba, fakturační služba, likvidace lékařského odpadu a údržba. Každý lékař bude potřebovat změnu adresy předloženou úřadům. Nemocnice, laboratoře a profesní organizace budou také potřebovat oznámení, stejně jako prodejci poskytující kancelářské a lékařské vybavení a potřeby. Nezapomeňte ani na svého právního zástupce, banku, pojišťovny, reklamní agenturu aj.
To nejnáročnější teprve přijde. Musíte uvědomit všechny své pacienty. Ti, kteří k vám chodí pravidelně, budou se změnou adresy patrně obeznámeni s dostatečným předstihem. Pak jsou tu ti pacienti, kteří chodí nepravidelně. Ty musíte informovat zvlášť. Umístěte na dveře a v kanceláři cedulku s oznámením o stěhování alespoň 2 měsíce předem. Přidejte upozornění do svého pozdravu v telefonu. Jednou týdně po čtyři po sobě jdoucí týdny zveřejněte oznámení o přestěhování v místních novinách s datem přestěhování a novou adresou. Informujte pacienty e-mailem nebo e-mailem a informujte každého pacienta o stěhování. Pokud máte již naplánovanou návštěvu svých pacientů dopředu, informujte je telefonicky o změně adresy. Oznamte stěhování na svém webu a na všech účtech na sociálních sítích.
Důkladné plánování vám usnadní celý přesun lékařské praxe. Ať už se chcete přestěhovat z jedné části města do druhé nebo plánujete stěhování z města do města, je nutné mít v záloze tým stěhováků, který má se stěhováním lékařské praxe zkušenosti. Naši stěhováci z PROFIGROUP se specializují na stěhování ordinací. Stěhujeme lékařské praxe, ordinace, zubařské ordinace, dermatologické ordinace, kožní ambulance a ostatní. Podívejte se na naše reference, komu jsme při stěhování lékařské praxe v Praze pomohli a rezervujte si u nás termín co nejrychleji.