V roce 2018 nás oslovila firma Doosan Bobcat se zájmem o stěhování svých tří kanceláří, které zabíraly celkovou plochu 190 metrů čtverečních. Byli jsme nadšeni možností spolupráce a rychle jsme na jejich poptávku zareagovali. Prvním krokem bylo domluvit si setkání se zástupci společnosti, abychom mohli získat veškeré potřebné informace a požadavky na stěhování.
Následně jsme požádali o osobní prohlídku kanceláří, která by nám umožnila získat co nejvíce detailů a informací o místu stěhování. Během prohlídky jsme si všímali rozložení kanceláří, nábytku, počítačů, monitorů a dalších zařízení. Cílem bylo naplánovat každý krok a minimalizovat celkový čas a cenu stěhování.
Po prohlídce jsme se se zástupci společnosti Doosan Bobcat pečlivě probrali veškeré detaily a informace a využili jsme získané informace k sestavení cenové nabídky. Naše nabídka byla přehledná a jasná, aby nedošlo ke zbytečným nedorozuměním v průběhu stěhování.
Plánovaný průběh zakázky jsme stanovili na 2-3 dny. Na každý den jsme měli k dispozici 4-5 pracovníků a 2 nákladní auta, abychom zajistili dostatečnou kapacitu pro převoz všech potřebných věcí. Byli jsme schopni kompletně zajistit realizaci zakázky včetně demontáže a montáže kancelářského nábytku a pečlivého zabalení monitorů, PC do speciálních krabic.
Celé stěhování jsme dokončili včas a ke spokojenosti obou stran. Naše cenová nabídka odpovídala přesně domluvenému rozpočtu a celkový průběh stěhování proběhl bez problémů. Jsme rádi, že jsme mohli společnosti Doosan Bobcat pomoci s jejich stěhováním a že jsme si navzájem vybudovali kvalitní vztah založený na důvěře. Úspěch tohoto stěhovacího projektu byl výsledkem důkladné přípravy, pečlivého plánování a efektivní komunikace mezi naším týmem a zástupci společnosti Doosan Bobcat. Tato zkušenost nám opět potvrdila, že klíčovými faktory úspěšného stěhování jsou detailní příprava, pružnost a schopnost koordinovat tým pracovníků.
Jsme hrdi na to, že jsme mohli být součástí tohoto projektu a přispět ke hladkému přechodu společnosti Doosan Bobcat do nových prostor. Doufáme, že naše služby jim pomohly minimalizovat nepříjemnosti spojené se stěhováním a že se budou cítit komfortně ve svých nových kancelářích. Děkujeme za důvěru a těšíme se na další příležitosti spolupracovat s firmou Doosan Bobcat v budoucnosti.
Stěhování vybavení IT techniky z pobočky v Praze na pobočku Dobříš. Jednalo se o celkové zabalení včetně vybalení, používali se speciální krabice na PC techniku. Vše se pěkně zabalilo, akce proběhla hladce.
Sandra Jadlovcová – Doosan Infracore Europe B.V. – receptionist