V roce 2020 se nám podařilo spojit s jedničkou na českém online trhu pánského spodního prádla. Naše spolupráce začala obdobně jako spoustu ostatních a to menším přestěhováním vybavení jedné z jejich kamenné pobočky, jednalo se o menší stěhování pro 2 naše pracovníky, kteří vše zvládli bez jakýchkoliv komplikací a zástupci Trenýrkárny tak viděli, že máme v týmu opravdové profíky a proto se i rozhodli nás oslovit i s větším a náročnějším projektem.
Stěhování celé základny, včetně kancelářských a skladových prostor, vše se odehrávalo v půlce roku 2021, jelikož se jednalo o zakázku většího rozsahu, tak zde bylo důležité, celý průběh zakázky do detailu naplánovat, aby nás už při samotném stěhování nemohlo zaskočit nic, co by mohlo zkomplikovat naší práci. Domluvili jsme se tedy s panem majitelem na osobní prohlídce přímo na místě, prošli jsme si veškeré prostory a domluvili průběh zakázky, od samotného balení až po finální rozestavení na místě vykládky. Díky podrobným informacím které jsme od zástupců firmy dostali, jsme mohli vytvořit přesný cenový odhad, se kterým vedení společnosti souhlasilo a nás tedy čekalo další zajímavé stěhování.
Celé stěhování probíhalo dle našich představ, měli jsme už dopředu připravené plánky, tak aby bylo jasné co a kam budeme stěhovat a to velice urychlilo celou zakázku, vše se tedy stihlo v odhadovaném čase a tím pádem jsme se i bezpečně vešli do cenového odhadu.
Celý “Trenýrkářský” kolektiv, který se na stěhování podílel, v čele s panem Skopalem, předvedl od prvního dne příprav výbornou spolupráci s našimi zaměstnanci a to byl hlavní důvod toho že celé stěhování proběhlo hladce a se spokojeností všechny co se na zakázce podíleli.