Stěhování firem
Každé stěhování firem je řešeno zcela individuálně. Od počáteční návštěvy našeho technika, přes stanovení cenové nabídky, odsouhlasení zákazníkem, až po samotnou realizaci.
Prohlídka před stanovením cenové nabídky je standardním postupem firmy Profigroup. Jen tak lze pečlivě naplánovat celé stěhování firmy, stanovit dostatečný počet pracovníků, vozidel a všech potřebných materiálů. Náš technik si s vámi domluví schůzku, na které se vám bude plně věnovat a zodpoví veškeré vaše dotazy.
Až odsouhlasíte cenovou nabídku, pošleme vám ve stanovený den a čas domluvený počet pracovníků a celý proces stěhování může začít.
Naši pracovníci mají po celou dobu stěhování vaší firmy dohled koordinátora zakázky, který je zodpovědný za hladký průběh a za informovanost zákazníka, či jeho zástupce. O nábytek se postaráme, odborně jej zabalíme do bublinkové a streč fólie, používáme i kartonové rohy a další pomůcky k co největší ochraně vašeho majetku.
Stěhování firem přizpůsobujeme potřebám podnikatelů. Potřebujtete, aby stěhování nezasáhlo do vašeho výrobního procesu? Žádný problém. Přestěhujeme vaši firmu o víkendu nebo během noci.
Naše služby využijí každý rok desítky firem, jak se můžete přesvědčit v recenzích níže. Staňte se i vy naším dalším spokojeným zákazníkem.
Příklad stěhování firem
Vybavení kanceláře (tiskárny, počítače, stoly, křesla, nábytek), vybavení zasedaček (projektory, tabule, rozměrné stoly, sedačky, skříně), vybavení provozů, vybavení skladů, stěhování archivů, knihoven